Formularz rejestracyjny

Wypełnij formularz,
a my oddzwonimy

Koszt rejestracji od 290 zł + VAT

Dodatkowe koszty urzędowe:

  • opłata skarbowa na poczet pełnomocnictwa 17 zł
  • opłata rejestrowa 100 lub 300 zł jeśli jest wymagana


Rejestracja
krok po kroku.

1. Wypełnij proszę formularz

Na podstawie uzyskanych informacji rzetelnie ocenimy konieczność rejestracji w BDO oraz wycenimy finalnie usługę.

2. My przygotujemy dokumenty

Przygotowanie niezbędnych dokumentów jest po naszej stronie. Otrzymujecie Państwo od nas: - komplet dokumentów.

3. Sporządzimy wniosek

Po otrzymaniu zwrotnie kompletu dokumentów:
- podpisane pełnomocnictwo -potwierdzenia wykonanych opłat urzędowych

4. Złożymy wniosek

Generujemy dla Państwa urzędowe potwierdzenie odbioru wniosku - dokument stanowiący już zabezpieczenie dla Państwa firmy, na wypadek kontroli z WIOŚ, Sanepid, Starostwo Powiatowe.

5. Nadanie nr BDO

Informujemy o nadaniu numeru BDO, następnie łączymy z Państwa kontem w BDO, udzielamy dalszych wskazówek, jak się w nim poruszać oraz o co musicie zadbać, aby działać zgodnie z przepisami.

6. Dalsza współpraca

Możemy przejąć wszelkie obowiązki wynikające z prowadzenia ewidencji w BDO, wykonywania aktualizacji, wprowadzania wszystkich operacji w zakresie utylizacji odpadów oraz przygotowywania sprawozdań rocznych do właściwego Urzędu Marszałkowskiego.

Formularz rejestracyjny ma charakter informacyjny, a informacje zawarte w nim traktujemy jako poufne – w sytuacji gdy nie dojdzie do realizacji zlecenia , zawarte w niej dane zostaną trwale usunięte. Formularz służy do wyceny usługi.

Pola oznaczone czerwoną gwiazdką (*) są wymagane.