Koszt rejestracji od 290 zł + VAT
Dodatkowe koszty urzędowe:
- opłata skarbowa na poczet pełnomocnictwa 17 zł
- opłata rejestrowa 100 lub 300 zł jeśli jest wymagana
Rejestracja
krok po kroku.
1. Wypełnij proszę formularz
Na podstawie uzyskanych informacji rzetelnie ocenimy konieczność rejestracji w BDO oraz wycenimy finalnie usługę.
2. My przygotujemy dokumenty
Przygotowanie niezbędnych dokumentów jest po naszej stronie. Otrzymujecie Państwo od nas: - komplet dokumentów.
3. Sporządzimy wniosek
Po otrzymaniu zwrotnie kompletu dokumentów:
- podpisane pełnomocnictwo -potwierdzenia wykonanych opłat urzędowych
4. Złożymy wniosek
Generujemy dla Państwa urzędowe potwierdzenie odbioru wniosku - dokument stanowiący już zabezpieczenie dla Państwa firmy, na wypadek kontroli z WIOŚ, Sanepid, Starostwo Powiatowe.
5. Nadanie nr BDO
Informujemy o nadaniu numeru BDO, następnie łączymy z Państwa kontem w BDO, udzielamy dalszych wskazówek, jak się w nim poruszać oraz o co musicie zadbać, aby działać zgodnie z przepisami.
6. Dalsza współpraca
Możemy przejąć wszelkie obowiązki wynikające z prowadzenia ewidencji w BDO, wykonywania aktualizacji, wprowadzania wszystkich operacji w zakresie utylizacji odpadów oraz przygotowywania sprawozdań rocznych do właściwego Urzędu Marszałkowskiego.
Formularz rejestracyjny ma charakter informacyjny, a informacje zawarte w nim traktujemy jako poufne – w sytuacji gdy nie dojdzie do realizacji zlecenia , zawarte w niej dane zostaną trwale usunięte. Formularz służy do wyceny usługi.
Pola oznaczone czerwoną gwiazdką (*) są wymagane.